lördag 9 oktober 2010

Varför är det så här?

Vem kom på dessa ideal?

Varför är det så att man ska vara smal för att  vara snygg och accepterad, varför ska man alltid vara snäll och hela tiden anpassa sig, vara en i mängden?

Blir så sjukt trött och irriterad på allt jävla SKIT!!

Alla är olika så är det bara, ska man vara mindre värd som människa om man är överviktig, eller har några andra saker som "stör" andra.. sneda tänder, en finne på hakan, utväxt för att man inte orkat färga fåret på ett tag, inte köper/har alla dessa "senaste" kläderna.... Bla bla blaaaa.......

Vem fan kom på allt det här?

Vad är "rätt" och vad som är "fel".... Det finns såååå många där ute som mår så fruktansvärt dåligt över alla dessa ideal, små tjejer som stoppar fingrarna i halsen och spyr för att de råkat äta! Det är för fan sjukt jävla äckligt att det ska behöva vara så här!

Världen är fan sjuk! och det äcklar mig!

Tänk på vad fan ni säger eller skriver, detta gäller även mig! jag skiter fullständigt i om Kissie gör sina jävla skönhetsoperationer och bantar ner sig till obefintlighet! Och jag skiter fullständigt i om Animissen (Annika) är överviktig, jag skiter i om Kenza är halvmarockan, Jag skiter fullständig i om Paulina har en glugg... och så vidare... ... Det är väl personen/personerna bakom allt det här man ser som spelar roll.. eller??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar