torsdag 21 oktober 2010

Kissie´s skadeglädje!

Vem om inte Kissie.. The evil bitch.. måste gotta sig i att sanningen om Paows otrohet! Men rätta mig om jag har fel.... Sa inte Kissie att Paow skulle ha varit otrogen med sin bror!? Inte Nemo?

" Trogen bloggdtrottning i all ära men inatt, oj oj oj så jag har mått bra.. Fick reda på att jag visst talar sanning, att jag inte skriver dom sakerna jag gör i min blogg utan en andledning. Jag mådde så bra, skadeglädje är den enda sanna glädjen. Jag är nog trots allt ond, ond rakt egenom :) Jag är som en ond diktator med en ond blogg! "

 Nåja, nu lämnar vi otrogenhets-skandalarna till bloggerskan det faktiskt rör ;) Not me!

2 kommentarer:

  1. Kissie är Kissie!

    SvaraRadera
  2. Hoppas Kissie få vara med om samma sak! Men hon lever ju på andras olyckor tydligen och skapar sej ovänner för att tjäna pengar på d.. Förstår inte hur man står ut med sej sj om man e som hon!

    SvaraRadera