söndag 3 oktober 2010

Seriöst!!

Tycker att det är förjävligt att Kissie ps:ar sina bilder, Seriöst... hon är inte tjock!

Har aldrig påstått det även om jag skrivit fet i mina inlägg!

Jag tycker bara att hon är en genom rutten person som tror hon kan behandla andra männsikor så som hon vill! hon riktrar sig främst till överviktiga och till de som HON tycker är fula! Vad ger henne större rätt att behandla andra människor illa bara för att hon mår dåligt!?

Jag tycker att: Skit ska skit ha!

Har haft en blogg-diskussion med en kille ang allt detta! och jag gillar honom, faktiskt! även om vi inte kommit överens, jag gillar hans värderingar och hans tankesätt, inte allt, men mycket. Om alla kunde vara och tänka som honom så vore det ju inga problem!

Så nu tänker jag faktiskt länka till hans sida, Guuud vad snäll jag är! ;)

för även om vi tycker olika så respekterar jag honom för hans åsikter och hoppas att han gör lika för mig.

Så vi får helt enkelt: Agree to disagree

6 kommentarer:

  1. sv: Tack det ska jag se till att göra :P

    SvaraRadera
  2. sv: Nej men jag överlever..

    Hehe..tack för de värmande orden :)..Vad gjorde du här då? Vart bor du? :P

    SvaraRadera
  3. sv: Jaha på så vis :D..Ludvika ligger 4,5 mil här ifrån..så så fel var du inte ute :P

    Jag kan tycka att sthlm är jättestressigt..där klarar jag bara vara en helg..sedan ängtar jag hem igen..inget illa ment men så är det.

    SvaraRadera
  4. Dont worry håller ingen grudge mot någon, som du skrev vi får agree to disagree. Men jag tror inte heller att man kan få någon att ändra sätt genom att vara taskig tillbaka :)
    Och som sagt man måste få lufta sin åsikter, säger inget om det, vi lever i en demokrati men ibland kanske man inte ska göra det offentligt.

    SvaraRadera
  5. sv: hehe ja, tkr det är häftigt namn :D ^^

    niiiice! ;D

    SvaraRadera