onsdag 6 oktober 2010

Nemo svarar..

Ja vad ska man tro.. haha tycker det är komiskt... ja allt!

Att vara åskådare i detta bloggande.

Nemos svar på Gonorré rykten som florerat..



" Tack vare honom och hans märkiga jävla påhittade bullshit så har jag fått några förfrågningar om jag har gonorré. Jag kan bara sucka och skaka på huvudet. För bara några veckor sedan var jag på Stureby Vårdcentral och kollade mig för ALLT. Lungor, värden, blodtryck, hjärta, puls, lever, njure, könssjukdomar och ja... You name it. Min kropp var frisk som en nötkärna. ALLT var helt som det ska. Detta bloggade jag även om då. Och ja, jag var lika chockad som ni läsare var. Självklart trodde man ju att iaf levern hade tagit stryk efter min hårda sommar men nej. Kroppen mår endast finemang. Likaså min penis. Så det så. Suck.. Att jag ens orkar och tar mig tid att dementera en sån här dum sak alltså.. Ja, jag skäms fan. Men men.. Kände mig tvungen. Orkar inte ha ett sånt här fattigt jävla rykte kring mig. Men nu vet ni iaf! "

Vad tror ni det kommer för ryken här näst?
och vem kommer det handla om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar