torsdag 21 oktober 2010

Tycker synd om Hugo just nu!

Stackars killen alltså! Lider verkligen med honom! Hur kan man göra så här mot någon man älskar? ja, jag vet inte! jag skulle aldrig aldrig aldrig kunna vara otrogen mot min pojkvän men om det mot all förmodan skulle inträffa så skulle jag berätta det för honom på en gång och jag skulle aldrig mer kunna vara tillsammans med honom pågrund utav vad jag gjort! Jag skulle aldrig kunna gå runt och låtsas som ingenting, ljuga för den jag älskar, veta att jag gjort något så fruktansvärt, vakna upp med honom varje morgon och ens kunna titta honom i ögonen eller ens låta honom ta på mig och för att inte tala om att ha sex med honom! Förstår verkligen inte hur man kan göra något sånt här!

Men, det är inte lätt att vara ung och dum.. Sånt här tillhör ju livet och det är något alla förr eller senare får vara med om!

Kärleken gör ont!

Hugo 


Vad tycker ni om otrohet?

Hur skulle ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar