onsdag 20 oktober 2010

Long time no see!

OMG hur har jag klarat mig utan min älskade dator så här länge!? ja det undrar jag med, har haft lite time off från bloggandet, ja från allt vad datorer heter! skööönt, men det är nog ännu skönare att få tillbaka den och få börja skriva av sig igen!

Min dator gick sönder för ett tag sen så den har varit på reparation! funderade på att skaffa mig en ny, meeen kan ju inte svika min baby! älskar min dator så jag gav den en chans till!

Åååh my good, vad jag har saknat att skriva! funderade länge på att blogga via min mobil, meeen... jag hade lovat några stycken att jag skulle ta en "semester" såå det bler så och jag håller oftast vad jag lovar ;)

Har hunnit med en massa faktiskt. trodde inte att min tid framför datorn tog upp så mycket tid, men tydligen!

Har preics kommit hem så jag kan berätta mer om vad jag har haft för mig sen, nuuu ska jag hoppa in i duschen och njuta av att bara vara och att få vara hemma igen!

See ya!

XOXOXOX

2 kommentarer:

  1. Ya! i know! De luktar jättegott! Synd bara att de är så svåra att få tag på, typ hempartyn vad jag har förstått... aldrig varit en fan av sådant haha
    ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. nej då, jag tar inte åt mig ;) tjänar ju pengar på dom ;)

    SvaraRadera