onsdag 6 oktober 2010

Billig kopia!

Var iväg en sväng på dagen och hämtade ut lite paket som jag fått. Dock ingen middag idag, har fortfarande ont i huvudet och han nästan sovit hela dagen.

Mitt batteri till min systemkamera har äntligen kommit, weee massa bilder!

När jag kom hem så stod ett paket utanför min dörr.. hmm...

Okiii.. Jag älskar parfymer! och det jag hade fått var just en parfym... Men en billig kopia!
Tack så mycket.. tanken var fin! meeen jag gillar inte billig parfym, visst den luktade jätte gott, men det är fortfarande en kopia! Som om jag inte skulle märka det (?) Det måste ha varit en ung kille med inte så mycket pengar som tänkte vara snäll, så för det.. Tack! jätte gulligt av dig! Men nog om det nu!


                                                   



Fick även lite ljus och annat lukta-gott från Parylite! Älskar deras ljus, det blir att lukta så gott i hela lägenheten och doften håller sig länge! fick även en body wash men doften av Mango Tangerin! Me like!

Såå, tack så mycket!


               

                                                                                                     
                               


3 kommentarer:

  1. oj. ahha vem gav dig patfymen? va snällt. den luktar gott säkert ju.

    ja vet ej vart ciggen finns:8tänk o röka om d e nyttigt hahaha

    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera
  2. fråga vart han köpte den. ja vill också ha
    HAHAHHA.eru från sthlm?

    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Ah fick sådana där ljus i present en gång, luktade jättegott av kiwi :D

    SvaraRadera