torsdag 21 oktober 2010

Paow var otrogen mot Hugo!! Jockiboi går bakom ryggen på Paow!

Ja så var den saken ur världen.. Nu har Paulina gått ut på sin blogg och berättat det många av oss trodde..
Hon var otrogen mot Hugo med Nemo!

Citat från Paow:

 "jag och Nemo höll på lite vilket ledde till sex. Han förförde mig så in i helvete."

"Jag ångrade mig direkt efter. Jag vet inte varför jag gjort det… Jag skyller inte på alkohlen, och inte på nemo heller. Men jag känner mig så manipulerad på något sätt.."

"Jag valde att inte berätta något eftersom att jag skämdes så mycket. Jag nekade till och med det för mig sjävlv. Ibland så är det bäst att inte alltid berätta sanningen."

"Men det är fortfarande Hugo jag älskar utav hela mitt hjärta. Och det gör så jävla ont att jag sårat honom…"

Som om inte det räckte! Jockiboi visste om allt och låtsades vara Paulinas vän.. Men tydligen inte! Han rinde Paulina och frågade hur det var hem henne ang henne och Nemo.. och vad gör han!? Jooo... Han spelar in samtalet och lägger ut på sin blogg!

Här kan ni läsa och höra klippet från Paow på Jockibois blogg.

1 kommentar:

  1. Är man så ung som hon ska man väl kanske inte dricka då ens omdöme typ försvinner lika fort som man dricker!

    SvaraRadera