söndag 3 oktober 2010

Som man brukar säga...

Det är ju faktiskt en dag i morgon också.

Funderar på om jag ska hoppa i mitt

Inte samma bubbelbad som jag har, men hittade ingen annan bild som liknar mitt. Mitt batteri till min systemkamera glömde jag ju självklart kvar hemma hos mamma och pappa och liiite långt att åka till USA för att hämta det igen, dessutom så är dom i Spanien just nu på semester.
Hmm.. får antingen köpa mig ett nytt batteri (inte så dyrt så det spelar ju ingen roll) eller så får jag finna mig i att inte kunna ta några bilder, blir nog det förstnämnda, eftersom min killkompis behöver mig och min kamera och mina städtjänster ;)

Puss och godnatt på er sötnötar!

1 kommentar:

  1. sv: jaha okej ;D oh nice! ^^

    ska till skolan, men har bara 1 lektion :) sen vet jag inte, plugga lite iaf ;P hehe

    god natt! :)

    SvaraRadera