lördag 2 oktober 2010

Kissie alkoholist och knarkar

Åånej! Tror Kissie har gått och blivit alkoholist, shiiit asså det får bara inte hända! Och nu ska hon ut och supa och lyssna nu, för 4 dagen i rad!! OMG!!  (drar efter andan) snälla du får inte göra så här emot dig själv! (snyft)

Som om alkoholen skulle vara det farligaste, konstigaste hon stoppat i kroppen!?

Och då kanske jag inte syftar på enbart silikon, hehe.. jag har ju själv silikon men det är ju mycket roligare att driva med Kissie än med mig själv, vore ju lite konstigt annars (?)  dessutom så tog jag inte reda på så mycket om silikon och sånt, hallå... Jag är väl inte ett dugg intresserad av om det är farligt eller ej, Jag ville ju bara ha strörre bröst så skit samma om det är farligt (?)..  Hmm... Undrar om Kissie vet nån, som känner någon, som kände en, som vet en, som har sprutor men nå skoj i eller ja jag kan ta vad som hälst.. spelar ingen roll om jag blir snygg av dom eller blir att känna mig snygg av dom! Och klart som fan att jag vill ha fler bloggläsare, så är det inte då man ska överdriva med allt??


Föresten så tror jag fan hon knarkar också för hon måste fan ha varit speedad när hon valde ut dom där skorna! Skiiit fula, men visst, jag skulle nog också ha klickat hem dom om jag var hög som ett höghus, Bara för att dom fick mig att skratta hysteriskt när jag var påtänd!



Aa, jag tror fan hon är hög!
 
Råka klicka hem skor för över 8 000 kr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar