söndag 3 oktober 2010

kissie har känslor?

Ja, ibland kan det ju inte vara lätt att vara Sveriges "största" bloggerska! Enligt henne själv så bryr hon sig aldrig när någon är elak emot henne, Hmm? nu har hon väl lite dubbelmoral? inte för att det skulle vara något nytt!

Lite skit tycker jag man får ta om man själv valt att vara så pass offentlig som hon nu själv valt att vara!  Som dessutom inte är speciellt snäll och trevlig emot andra!


Och jag citerar:

"Notis till mig själv: Jag tjänar pengar på dom!!

Tog en promenad, ibland är det svårt att komma ihåg vad man ska lyssna på och vad man inte ska lyssna på!! Känner mig jättedum som blev arg över en meningslös männsika som läser Sveriges största blogg, precis som var 9e Svensk.. Det jag tjänar pengar på, tjänar pengar på såna avundsjuka männsikor som vill förstöra.

  Måste komma ihåg det."



Ja, fina flickor gråter, tydligen!

4 kommentarer:

  1. Men det är ju just det jag har och för en vuxen människa som är frisk i huvudet så inser man snart att den flickan mår väldigt dåligt och behöver hjälp snarare än att bli påhoppad. Oavsett vad hon ställt till med så berättigar inte det till att behandla henne som skit.


    Men känns det bra när du får snacka skit om andra? Får du ut något av det? All den energi du lägger på det här skulle du säkert kunna använda till något mer produktivt :)

    SvaraRadera
  2. My point exactly!
    Och nej självklart har hon inte det men det kommer inte bli bättre av att du kastar skit på henne? eller? Alla ska tänka på det, men är man äldre har man oftast hunnit uppleva en hel del som gjort att man mognat och förstår sånt där utan att man ska tillrättavisas :)

    och nej, jag vet inget av dig, påstod heller aldrig det, var en enkel fråga bara om du fick ut något av det hela? Men du verkar ha fattat att det man gör kommer tillbaka, bra där iallafall ;)

    SvaraRadera
  3. Oj förlåt mig, visste inte att hon attackerat dig personligen.
    Det är klart man ska stå för sina åsikter och det är bra att du gör det, det gör jag för mina också :)
    Det är lönlöst att spekulera i vad som gått fel, någonstans har samhället svikit henne.

    SvaraRadera