lördag 2 oktober 2010

Bloggtorka!?

Usch, känner mig verkligen inte på humör för detta!

Liksom, vaaarför ska man skryta om sitt liv eller över det man har? Kul, jaa.. ibland!

Men vissa dagar han man bara lust att ligga kvar i sängen och bara dra täcket över huvudet och bara vara!

Har inte kännt för att blogga alls! Har haft många bloggar som det gått bra för, men har hela tiden sökt mig till nya, varför? får redan så mkt uppmärksamhet, på annat håll, så funderar, varför ska jag ha det via en blogg också? Gillar att stå i centrum, verkligen! men nää vad får man ut av att skriva om sig själv och skryta om det man har? ska man inte bara vara nöjd för det man har?

Tror jag har bloggtorka! eller kanske PMS! Surfitta # 1!









Just nu tycker jag att det är roligare att (för engångs skull) läsa andras bloggar, vad har andra att erbjuda?

Har bland annat läst en killes blogg, Jonas ...Verkar vara en skööön kille! haha kolla in hans blogg ni med... and by the way hes Gay.. gillar bögar! dom är så roliga, dom säger vad dom tycker och tänker och står för det! och han, jonas är en av mååånga som DISSAR Kissie, så därför är hans blogg värd att läsa hehe!

You suck Kissie!! Jag har också sillisar men jag trycker inte upp dem i mina bloggläsares ansikten för det! 

Näädå, Lilla Kisse.. Du ser helt normal ut, inget att oroa dig för alls!


2 kommentarer:

  1. fan va skön du är=) catwoman.bloggo.nu*blink*

    SvaraRadera
  2. heii. rolig blogg. ja vet ahah den där tjejen e snyggare som kille, än kvinna ialf ahahaa.
    ush kissie e hemsk. hon e inte snäll för fem öre. e du en tjej?:=

    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera