onsdag 6 oktober 2010

Huvudvärk och middag?

Hej hej på er!

Vaknade med världens huvudvärk i morse, har drucit treo hela dagen men det hjälper inte.

Hmm.. synden straffar sig själv? Kanske inte ska vara så elak på bloggen?

Haha nää, då står jag nog ut med lite huvudvärk.

Jag som hade tänkt att jag skulle gå och fika med en vän idag, känner att jag knappt hinner med mina vänner längre, jobbar ju nästan hela tiden. Visst, jag har varit "ledig" snart hela veckan men jag jobbar ju hemma med. Hoppas du förstår mig hun!? kanske kan ta en middag senare idag istället, om huvudvärken släppt. Love you!

Idag får jag mitt nya batteri till kameran, Weee!! äntligen, så nu ska jag fota en massa saker!
Plus, bli 15 000 kr rikare :P har ju städat min killkompis hus så nu återstår bara fotograferingen!

Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall.

Puss puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar