måndag 20 september 2010

Full (?)

Sitter med min älsk "M"! Vi håller på och fixar blogge.. weee!! sååå kul!

Ni får se hur den blir senare.. Men vill ju inte att den ska se fattig ut i alla fall, som vissa andras (lowlife) gör hihi...

Kommer ha sååå mkt ångest imorgon när jag vaknar.. Fylle mat liksom (?) inte min stil alls!!
suck på mig! Blir att köra ännu hårdare på gymmet + min diet!!

Hur kunde "M" tvinga i mig en rostsmörgås! han vet ju hur noga med maten jag är!
Bara för att han äter vad som helst.. (hihi.. men Love you anyway honey!!) Puss puss...

Kan inte sluta blogga, det är sååå kul att ha en ny!! kommer nog uppdatera hur många gånger som helst nu.. så tröttana inte på mig redan mina darlings!!!

Kom ihåg att jag har en ny blogg nu mina darlings.. ingen idé att skriva på min andra! Eller jo, ni som inte gillar mig och skriver "såå snälla" kommentarer.. ni kan ju ta era värdelösa liv *Piiiip* fortsätt skriva på min gamla blogg. hihi i don´t care!! Puss på er ändå!

Vad gör ni ikväll!? Puss pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar